El Ministerio de Salud de Gabón informó que un total de 14 personas han muerto por causa de brote del virus de ébola en ese país de África central.
El director de salud adjunto de Gabón, Obame Edou, dijo en una entrevista televisada que, además de las 14 muertes registradas en Gabón, hay otros tres casos confirmados.
Edou dijo que, en este momento, el objetivo principal de las autoridades es evitar que los infectados por el virus se desplacen por el país.
El ebola se contagia a través del contacto con fluidos corporales y el 90 por ciento de las personas infectadas se desangran hasta morir en unos cuantos días. No existe vacuna ni cura para la enfermedad.
El virus del ebola fue llamado así por un río de la República Democrática del Congo del mismo nombre en donde el virus fue descubierto en 1976 y en donde se produjo en 1995 una epidemia que causó la muerte de a lo menos 250 personas.
Información extraída de Diario del pueblo
fecha del artículo: 28/12/2001
3 comentarios:
¡Ola! Menudo Blog, moi interesante. A verdade é k da medo pensar k hai un virus tan mortífero e k non exista cura ou medicamentos k retrasen o seu desenvolvemento, como para o SIDA. Cada vez k vexo algo así faime pensar na epidemia da peste negra, k acabou con millóns de persoas en Europa (a maior catástrofe médica). Esa xente non soubo nunca k era nin como se transmitía. Sería terrorífico k algo como aquilo pasara de novo, k a nosa medicina moderna, tan avanzada k nos fai crer invulnerables, non servise para nada. Pero, a raíz dos descubrimentos sobre a estrutura do virus e a súa transmisión, parece k iso non sucederá; só hai k esperar. O malo é k se atopa nun dos rincóns máis desfavorecidos do planeta e iso semrpe é un inconveniente. Alí nunca chega nada. Esperemos k por unha vez non sexa así.
Bicos
Marta
Por certo, cantos casos se deron fóra de África? En Europa, América, etc.
Hola Marta!!! Me alegra mucho saber que te haya gustado mi blog.
Estoy de acuerdo contigo, a mi personalmente me da mucho coraje que estos graves sucesos asolaguen siempre a las zonas con menos recursos y posibilidades de enfrentarse a ellas, aunque también es cierto que nadie (ningún país o persona por muchos recursos que tenga)debería tener que enfrentarse a este tipo de pandemias, pero lamentablemente y muy a nuestro pesar existen, por lo que no nos queda más remedio que enfrentarnos a ellas y tratar de erradicarlas.
Además al tratarse de un virus que no causa, o más bien que todavía no ha causado daños de consideración en los países más desarrollados, es posible que por ello no se destine tanto a la investigación del mismo, puesto que en la actualidad hay muy pocos laboratorios que estén trabajando en él (buscando vacunas, tratando de identificar más características del virus, cómo infecta a otras células...).
En respuesta a tu pregunta, te puedo aclarar lo siguiente, ha habido casos de Ébola en:
- Inglaterra, 1976 (Ébola - Sudán): se produjo una infección en un laboratorio por un pinchazo con una aguja contaminada, pero tan sólo afectó a una persona.
- Italia, 1992 (Ébola – Reston): no llegó a afectar a ninguna persona. El virus lo introdujeron unos monos importados de Filipinas.
- Suiza, 1994: una científica se infectó al realizar una biopsia a monos aquejados por el virus. Aunque en realidad el contagio se produjo en los bosques Tai (subtipo Ébola – Tai Forest) en Costa de Marfil, fue necesario trasladar a esta persona a Suiza para que recibiese tratamiento. Logró salvarse.
- Estados Unidos: encontramos varios casos:
1989 (Ébola – Reston): el virus llegó a Virginia, Texas y Pensilvania. La causa de su llegada se debe a la importación de unos monos procedentes de Filipinas, y a pesar de que infectó a cuatro seres humanos, éstos sintetizaron anticuerpos para el virus y ninguno de ellos cayó enfermo.
1990 y 1996, tuvieron lugar casos semejantes al anterior y en los que tampoco hubo que lamentar víctimas.
- Filipinas, 1996: se descubrió un brote del virus en monos destinados a la exportación, pero tampoco afectó a humanos.
En conclusión, como habrás podido observar apenas hay casos significativos fuera del continente africano. Se dieron algunos casos aislados en Estados Unidos, Inglaterra, Italia…pero que se mantuvieron bajo control o que incluso no llegaron a afectar a personas, sino tan sólo a monos.
Ola Marta!!! Alégrame moito saber que che gustou o meu blog.
Estou de acordo contigo, ao min persoalmente dáme moito coraxe que estes graves sucesos asolaguen sempre ás zonas con menos recursos e posibilidades de enfrontarse a elas, aínda que tamén é certo que ninguén (ningún país ou persoa por moitos recursos que teña)debería ter que enfrontarse a este tipo de pandemias, pero lamentablemente e moi ao noso pesar existen, polo que non nos queda máis remedio que afrontalas e tratar de erradicalas.
Ademais ao tratarse dun virus que non causa, ou máis ben que aínda non causou danos de consideración nos países máis desenvolvidos, é posible que por iso non se destine tanto á investigación do mesmo, posto que na actualidade hai moi poucos laboratorios que estean traballando nel (buscando vacúas, tratando de identificar máis características do virus, como infecta a outras células...).
En resposta á túa pregunta, pódoche aclarar o seguinte, houbo casos de Ébola en:
- Inglaterra, 1976 (Ébola - Sudán): produciuse unha infección nun laboratorio por unha picada cunha agulla contaminada, pero tan só afectou a unha persoa.
- Italia, 1992 (Ébola - Reston): non chegou a afectar a ningunha persoa. O virus introducírono uns monos importados de Filipinas.
- Suíza, 1994: unha científica infectouse ao realizar unha biopsia a monos afectados polo virus. Aínda que en realidade o contaxio produciuse nos bosques Tai (subtipo Ébola - Tai Forest) en Costa do Marfil, foi necesario trasladar a esta persoa a Suíza para que recibise tratamento e afortunadamente logrou salvarse.
- Estados Unidos: atopamos varios casos:
1989 (Ébola - Reston): o virus chegou a Virxinia, Texas e Pensilvania. A causa da súa chegada débese á importación duns monos procedentes de Filipinas, e a pesar de que infectou a catro seres humanos, estes sintetizaron anticorpos para o virus e ningún deles caeu enfermo.
1990 e 1996, tiveron lugar casos semellantes ao anterior e nos que tampouco houbo que lamentar vítimas.
- Filipinas, 1996: descubriuse un brote do virus en monos destinados á exportación, pero tampouco afectou a humanos.
En conclusión, como poderías observar apenas hai casos significativos fose do continente africano. Déronse algúns casos illados en Estados Unidos, Inglaterra, Italia...pero que se lograron manter baixo control ou que ata non chegaron a afectar a persoas, senón tan só a monos.
Publicar un comentario